Studia

Lubisz projektować wnętrza? Nie masz pomysłu na aranżację jakiegoś wnętrza? Borykasz się z nieuporządkowanym ogrodem? Mamy dla Ciebie dużą porcję inspiracji, informacji i porad.
Awatar użytkownika
Zozolek
Posty: 52
Rejestracja: 13 sie 2019, 17:56

Studia

Post autor: Zozolek »

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kierunki-studio ... 320,54,259
a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych
Awatar użytkownika
Zuzia
Posty: 461
Rejestracja: 23 maja 2019, 9:25

Re: Studia

Post autor: Zuzia »

A czy oprócz studiów robicie sobie jeszcze jakieś dodatkowe kursy? Widziałam ostatnio bardzo szeroką ofertę kursów doszkalających na stronie http://szkolenia-kargroup.eu/aktualne-kursy/. Jak sądzicie, czy warto się na takie szkolenia zapisywać?
Awatar użytkownika
albina
Posty: 76
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:42

Re: Studia

Post autor: albina »

Ja studiuje dość wymagający kierunek ( pielęgniarstwo) więc nie mam raczej czasu na to by robić jakieś dodatkowe kursy tym bardziej, ze studiuje w weekendy a w tygodniu pracuje. Gdybyście szukali dobrej uczelni w Warszawie, gdzie poza pielęgniarstwem jest też fizjoterapia czy dietetyka to zerknijcie sobie na ofertę Mazowieckiej Uczelni Medycznej. Ciekawe zajęcia, fajni wykładowcy, dużo zajęć praktycznych.
Awatar użytkownika
Hanna
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:48

Re: Studia

Post autor: Hanna »